Onze praktijk
- Home
- Over ons
Over ons
Mondzorg Emiclaer
Onze praktijk is de voortzetting van Mondhygiënepraktijk Healthy Smile, die sinds 2012 actief was in Gezondheidscentrum Kattenbroek. Nu met een frisse naam en een nieuwe locatie in winkelcentrum Emiclaer, blijven wij dezelfde zorg leveren die u van ons gewend bent.
Wij zijn aangesloten bij de beroepsorganisaties
Wij zijn lid van NVM (Nederlandse Vereniging voor Mondhygiënisten), het KRM (Kwaliteitsregister Mondhygiënisten) en NVvP (Nederlandse Vereniging voor parodontologie). Door regelmatig cursussen te volgen, houden wij onze kennis op peil en kunnen wij onze patiënten kwalitatief hoogwaardige zorg aanbieden.

Team
Panteha Jeddi
Mijn naam is Panteha, maar ik word vaak Panni genoemd. In 2010 ben ik afgestudeerd als mondhygiënist aan de Hogeschool Inholland (ACTA). Tijdens mijn opleiding werd mijn interesse gewekt voor parodontologie en het behandelen van angstige patiënten.Na mijn studie heb ik diverse bijscholingen gevolgd, met name op het gebied van preventie en de zorg voor tandvleesproblemen rondom implantaten. Mijn carrière begon in verschillende praktijken, maar in 2012 heb ik de stap gezet om mijn eigen mondhygiënepraktijk te starten. Sindsdien zet ik mij met veel plezier en toewijding in om de mondgezondheid van mijn patiënten te verbeteren. Ik hecht veel waarde aan persoonlijke aandacht en het geven van duidelijke uitleg, waardoor patiënten zich meer ontspannen en minder snel angstig voelen.
Afspraken
- Afspraken kunnen door patiënten kosteloos worden verplaatst of geannuleerd tot 24 uur voor het geplande tijdstip. Bij het niet tijdig verplaatsen of annuleren zal Mondzorg Emiclaer de kosten voor de gereserveerde tijd of behandeling in rekening brengen. Uw afspraak een keer vergeten kan voorkomen. Bij de tweede keer verzuimen brengen wij de gereserveerde tijd in rekening.
- Indien u te laat komt op uw afspraak kan dit gevolgen hebben voor uw geplande behandeling, deze kan dan mogelijk niet of niet geheel worden uitgevoerd. Wij verzoeken u om op tijd voor uw geplande behandeling aanwezig te zijn.
- Afspraken kunnen uitsluitend per mail, telefonisch of aan de balie worden gemaakt of geannuleerd.
- Als servicedienstverlening sturen we van tevoren een herinneringsmail bij een gemaakte afspraak. Indien u geen mail ontvangt betekent dit uitdrukkelijk niet dat uw gemaakte afspraak niet doorgaat.
Actuele gegevens
Het is belangrijk voor onze administratie dat u zelf wijzigingen van adres, telefoonnummer en email aan ons doorgeeft zodat uw gegevens compleet zijn.